czwartek, 17 kwietnia 2014

Cześć! :)

A więc zacznijmy od tego, ze nie mam bladego pojęcia jak się prowadzi bloga i dopiero się uczę.
Mam nadzieje, ze będziecie chociaż trochę wyrozumiali...bla, bla, bla, bla...moją gadkę czas skończyć, bo przynudzam xD
Nie mam jeszcze szablonu, ani zwiastunu, ale jakoś to zaczne.
Muszę uprzedzić, że nie wiem kiedy pojawi się się prolog i i 1 chapter, bo zaczęłam

pisać, ale uznałam, ze jest do dupy więc usunęłam :)))
I kompletnie zmieniłam tematyke...znowu przynudzam xD
Już baaaardzo dawno temu założyłam dla tego bloga ask'a i zachęcam do zadawania pytań głównej bohaterce :p
Mój ask  ...nie mam pojęcia jak ja to sobie wyobrażam, ale...
Do zobaczenia wkrótce :*

PS. Macie już 2 zdjęcia głównych bohaterów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz :)
Są dla mnie baaardzoo motywujące xx