piątek, 18 kwietnia 2014

Prolog

 muzyka

Chcę być pijany, kiedy się obudzę,
na właściwej stronie niewłaściwego łóżka.
I każdy pretekst, który wymyśliłem
mówi Ci prawdę, której nienawidzę.
Co mnie nie zabiło,
nigdy mnie tak naprawdę nie wzmocniło.
Miłość zostawi ślad Twojej szminki na mnie,
Więc może teraz zostawię to za sobą,
usiądę tutaj pragnąc, by być trzeźwym.
Nikt nigdy nie będzie Cię tak obejmować, jak ja.
 Nie masz się o co martwić, to otwarte zaproszenie
Będę siedziała właśnie tu naprawdę cierpliwie
Wszystkie dni, wszystkie noce, będę czekać gotowa
Nie mogę przestać bo kocham to, nienawidzę tego jak cię kocham.
Cały dzień, całą noc, może jestem uzależniona już do końca życia, nie kłamię
Dopóki mnie kochasz
Jesteśmy pod presją
Siedem miliardów ludzi próbuje zmieścić się na tym świecie
Wytrzymamy to razem,
Uśmiech na twej twarzy choć twe serce się smuci
Ale hej teraz,wiesz,dziewczyno
Oboje wiemy ,że ten świat jest okrutny
Ale ja wykorzystam moją szanse

Powiedziałeś , usiądź muszę z tobą porozmawiać
Spędziłem dzień w czerni
Błagałeś mnie żeby cię wysłuchać, nie możesz mnie zapomnieć
Usiąść muszę z tobą porozmawiać, zaczynam być zmęczony
Błagałeś, żebym przestała, to jest spalone jak ty, która chce grać
.
____________________________________________________

Nie wierze, że mam już za sobą prolog :o
Proszę skomentujcie przynajmniej krótkim "czytam" będę taka szczęśliwa ♥

14 komentarzy:

  1. Stypcia to Ty???
    Awwww, jak zobaczyłam pierwsze słowa prologu to od razu rozpoznałam Drunk! xD
    Tym mnie na maksa zachęciłaś do dalszego czytania :)
    Bardzo ciekawie się zapowiada, a ponieważ jesteś nowa w blogosferze, wiedz, że możesz na mnie liczyć. Dobrze mieć z początku kogoś, do kogo można uderzyć po pomoc :D
    Pierwsze co, to wyłącz weryfikację obrazkową przy komentowaniu i pozwól komentować anonimom. To zachęca do komentowania i je umożliwia osobom, które nie mają konta ;P
    @justynast456

    OdpowiedzUsuń
  2. aaww... drunk
    bede czytac! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dasz pierwszy rozdział kochana bo się niecierpliwimy... :P twoja naj Kicia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałabym Zayna Malika jako głównego bohatera ... ty wiesz dlaczego :*
    a tak wogule to nie mogę się doczekać 1 Rozdziału ^^
    Natusia :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wiem dlaczego :D
      Ale spokojnie...będzie się on pojawiał ;)
      xx

      Usuń
  5. SUPER ♥
    oszkar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :D
    Zapowiada się, oj zapowiada. :)
    Lece czytać <3
    Buziaki ;*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah xD witaj imienniczko! :D
    Oczywiście, że będę czytać, mam nadzieję, rozdziały będą szybko się pojawiać :D
    Ciekawy prolog i życzę duuuzo weny! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz :)
Są dla mnie baaardzoo motywujące xx